Direktlänk till inlägg 30 december 2007

COOP-fyndat!

Av Elin - 30 december 2007 15:38

Var på Coop en sväng i går och fyndade riktigt rejält tycker jag.Allt detta fick jag för knappt 300:- till Selma. Hade dessutom fått 200:- i bonuscheckar av pappa (dom glömmer alltid bort att använda dom så dom hinner alltid gå ut) på coop Så det blev ett billigt kalas om vi säger så ! :)


2 st sandaler (varav ett par PAX)

3 sommarbyxor

1 kortärmad tunika

1 kortärmad topp

1 långärmad blus-tunika (vit, rosa och vinröd med bla rosor, superfin)

1 DVD "Anki & Pytte"

1 VHS " Evas Vinterplåster"


Så jag är riktigt nöjd faktiskt. Däremot så är storlekarna lite fel egentligen, de röda och jeansen är i stl 110,, men eftersom selam är så smal i midjan så passar dom perfekt och kommer gå till lite under knäna. De gröna med blommor (pojk egentligen) är i stl 104 och kommer gå till nedredelen av vaden för dom är långbyxor egentligen.

Sommarkläder går ju nämligen att ha ganska länge, kortärmade klänningar blir tunika nästa sommar och lite längre topp ännu en sommar efter, tunna långbyxor blir capri/ankelbyxor på sommaren och ännu lite kortare sommaren efter. Kanske lite knäppt men ofta hittar man ju så mycket söta små byxor eller klänningar och då är det ju så roligt att få använda det igen.

Men då måste det givetsvis vara så att det inte är trångt någonstans.


Själv så fick jag ett par röda strukturerade lackskor i ballerinamodell och ett par lila moccahandskar för det facila priset 139:-.

Såg föresten att det var massa rabattp å KAVAT också, Sandalerna kostade 174:- och de flesta promenadskor och vinterskor kostade 249:-.  Var lite sugen på Sandalerna men jag har redan ett par rosa fina i rätt storlek till Selma så de fick bli de andra skorna istället.


Köpte två böcker till mig också för 10:-/st men dom lyckades jag visst glömma i kassan och jag orkar inte gå tillbaka, men dom hade varit roliga att läsa.... :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 12 juni 2008 23:05

Lovar du att vara ärlig? I will....Du heter: Drömmen om....Smeknamn: nepps...Låt just nu: "sweetest ass in the world"Om du röker: Jepps... balkongröker å tråkröker. När jag är med E så blir det alldfeles för mycket dock...Beroende av: S, salt, röda b...

Av Elin - 3 februari 2008 22:48

Var ju så dumt att jag valde elinelin som adress till den här och samtidigt så har jag läckt ut annan info som kan bindas till just mig så jag har gjort en annan mer annonym adress.... och för att göra det lite extra svårt så har jag gjort lite mella...

Av Elin - 2 februari 2008 01:20

dikt-människa alls och jag har inte tänkt dö på minst 60 år men är så förtjust i denna även om den handlar om när en människa dör... inte så vackert kanske, men innebörden av dikten är iallafall vacker...Tror att den är skriven någon gång på 30-talet...

Av Elin - 1 februari 2008 18:42

Vad jag är trött! Den här veckan har varit rätt körig, blir lite så när jag har S mitt i allt, men det har gått bra ändå. Det var en supergullig tysk i går som skulle köpa lunch, han hade tagit en tallrik, lagt upp en massa pannkakor, en STOR klaffs ...

Av Elin - 30 januari 2008 18:49

Hittadeden här på Herr A:s blogg, så ag tänkte att jag hänger på jag med.   1. Är en OBOTLIG väskoman2. Antalet på min "lista" följer med mig ner i graven! ;)3. Släkt med en VÄLKÄND politiker. 4. " Gräset är grönare på andra sidan"- när det gäller de...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards