Direktlänk till inlägg 22 januari 2008

Åh vad jag lurar mig själv!

Av Elin - 22 januari 2008 01:45

Hmmm..... att jag var så dum så att jag trodde att jag kunde lura i mig själv något så dumt...aja....skam den som ger sig.... det är väl bara att bita i det sura äpplet. Eller så surt är det väl inte , snarare sött, supersött. Även om jag inte får kalla äpplet varken söt eller gulligt, för hundvalpar och kattungar är söta och gulliga inte vuxna män....

Ska hälsa på Äpplet på fredag iallafall, när jag ändå ska rensa ur mina grejer.


I dag gick det väldans bra, även om min svank värker. Det där lät nästan lite snuskigt. Men så särskilt snuskigt är det faktiskt inte att stå upp i 8,5 timme. Fast å andra sidan så kan det vara rätt snuskigt med svankning ändå, och det kan ställa till mindre trevliga problem, som t.ex svankvärk i 3 månader. Ajjajj...


Lyckades till och med flirta lite i dag...haha... "Vi blondiner måste hålla i hop".

Om jag hade varit med i "American Pie" så hade jag hetat "Flirtmeister". Eftersom jag är så utomordentligt bra på att flirta. I bland lite väl bra.

Tyvärr så är det väl mest jakten som är det roliga oftast när det gäller mig. Ett par fula skor, ett par fula kallingar, ett töntigt skratt eller att någon bara visar mig alldeles för mycket uppskattning kan räcka för att jag ska ringla i väg som en  HAL ål i en oljetank. Därför ska man hålla mig kort, jädrigt kort, för då hänger jag kvar tills domedagsbasunen ljuder sin ljuva stämma över världen. Eller okej, inte så länge kanske. Men bra länge iallafall.


Nää.. sova var det... börjar 8.30 i morrn...



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 12 juni 2008 23:05

Lovar du att vara ärlig? I will....Du heter: Drömmen om....Smeknamn: nepps...Låt just nu: "sweetest ass in the world"Om du röker: Jepps... balkongröker å tråkröker. När jag är med E så blir det alldfeles för mycket dock...Beroende av: S, salt, röda b...

Av Elin - 3 februari 2008 22:48

Var ju så dumt att jag valde elinelin som adress till den här och samtidigt så har jag läckt ut annan info som kan bindas till just mig så jag har gjort en annan mer annonym adress.... och för att göra det lite extra svårt så har jag gjort lite mella...

Av Elin - 2 februari 2008 01:20

dikt-människa alls och jag har inte tänkt dö på minst 60 år men är så förtjust i denna även om den handlar om när en människa dör... inte så vackert kanske, men innebörden av dikten är iallafall vacker...Tror att den är skriven någon gång på 30-talet...

Av Elin - 1 februari 2008 18:42

Vad jag är trött! Den här veckan har varit rätt körig, blir lite så när jag har S mitt i allt, men det har gått bra ändå. Det var en supergullig tysk i går som skulle köpa lunch, han hade tagit en tallrik, lagt upp en massa pannkakor, en STOR klaffs ...

Av Elin - 30 januari 2008 18:49

Hittadeden här på Herr A:s blogg, så ag tänkte att jag hänger på jag med.   1. Är en OBOTLIG väskoman2. Antalet på min "lista" följer med mig ner i graven! ;)3. Släkt med en VÄLKÄND politiker. 4. " Gräset är grönare på andra sidan"- när det gäller de...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards