Alla inlägg den 10 december 2007

Av Elin - 10 december 2007 16:54

Vet ärligt talat inte vad jag ska välja just nu?!

 En viss person på min skola kan ta sig själv HÅRT i röven !(X också för den delen) så, nu var det sagt...


I dag har jag varit hemma. Blev väckta av dagisfröken i morse som undrade om Selma skulle följa med till kyrkan i dag och titta på julkrubban. Hon var nämligen hemma i fredags. Vi brukar dessutom komam ganska sent på dagarna, så det var bra att hon ringde ! :)


Dagen har gått åt till att söka jobb, ringa samtal (som får en att känna sig som ett bottenskrap) äta gröt (har precis ätit 3 STORA portioner havregrynsgröt...kräks nog snart faktiskt), läsa bok (Den ryske vännen av Kajsa ingemarsson) Anmält intresse till ett jobb och att inte göra så mycket mer faktiskt.


Får väl se om det händer något spännande i kväll..... jag tvivlar iofs på det.

Barnfrivecka nu, dels skönt, dels trist.


"Och vad hjälper det en människa, om hon vinner hela världen, men förlorar sin själ?"  Matt 16:26


Stämmer rätt bra faktiskt....utan att låta allt för pessimistisk.... :)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards