Direktlänk till inlägg 1 februari 2008

Åh hjälp!

Av Elin - 1 februari 2008 18:42

Vad jag är trött!

Den här veckan har varit rätt körig, blir lite så när jag har S mitt i allt, men det har gått bra ändå.

Det var en supergullig tysk i går som skulle köpa lunch, han hade tagit en tallrik, lagt upp en massa pannkakor, en STOR klaffs med ärtsoppa på och til lsist en stor klick med grädde som pricken över i:t...haha... så jag var tvungen att säga till honom att "That´s groose" och " it´s cute, very cute" och lite annat där i mellan.


Annars har det väl inte hänt så mycket. Träffade världens äldsta pojke i dag, som har en förkärlek att puttas, nypas och ta en hårt i armen när han blir frustrerad (över skitsaker), det är ju inte första gången precis. Hej blåmärke liksom....får blåmärken jätte lätt tyvärr. Så det är tur att det inte är sommar just nu för mina ben har massa blåmärken lite varstans nu efter dagarna på jobbet, man slår i så lätt där.

Som tur är så verkar ju hans sällskap vara på samma nivå, i alla fall när det gäller klädstil och hålla reda på sina saker, vissa saker är ju rent av äckliga, lite  städning och avtvättning av vissa saker kanske?!?! Men så är det väl när två tonåringar lever i hop?!?!

Gav honom i allafall en macka, för det hade jag ju lovat, även om han var dum. Hämtade även lite annat där när jag hämtade en viss liten person på samma gång.

Måste få tag på en bil så jag kan få tag på alla mina grejer  i källaren också.

Borde iofs så och rensa först. Får väl se när jag är välkommen. kanske kan ta det någon kväll i veckan ?!


I morrn åker vi till pappa, ska bli trevligt, vi har inte träffats sen i julas.

Ska väl prata lite om en ev. Sthlms flytt. Har ingen lust att bo kvar i den här piss-stan längre. Flyttade hit av ett skäl, men det skälet har satt sin sista potatis för länge sen, så varför stanna ?!

Ska fråga om pappa har någon laptop på lager också som jag kan få. Min börjar ge upp nu.


Nu är det bara 3 helger kvar sen åker vi till Schweiz, jag längtar såååååå, det är verkligen den bästa platsen på jorden ! :) Vackert så det förslår.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 12 juni 2008 23:05

Lovar du att vara ärlig? I will....Du heter: Drömmen om....Smeknamn: nepps...Låt just nu: "sweetest ass in the world"Om du röker: Jepps... balkongröker å tråkröker. När jag är med E så blir det alldfeles för mycket dock...Beroende av: S, salt, röda b...

Av Elin - 3 februari 2008 22:48

Var ju så dumt att jag valde elinelin som adress till den här och samtidigt så har jag läckt ut annan info som kan bindas till just mig så jag har gjort en annan mer annonym adress.... och för att göra det lite extra svårt så har jag gjort lite mella...

Av Elin - 2 februari 2008 01:20

dikt-människa alls och jag har inte tänkt dö på minst 60 år men är så förtjust i denna även om den handlar om när en människa dör... inte så vackert kanske, men innebörden av dikten är iallafall vacker...Tror att den är skriven någon gång på 30-talet...

Av Elin - 30 januari 2008 18:49

Hittadeden här på Herr A:s blogg, så ag tänkte att jag hänger på jag med.   1. Är en OBOTLIG väskoman2. Antalet på min "lista" följer med mig ner i graven! ;)3. Släkt med en VÄLKÄND politiker. 4. " Gräset är grönare på andra sidan"- när det gäller de...

Av Elin - 28 januari 2008 22:59

"Jag är en nybliven singel kille på xx  år. Jag bor i X strax utanför X . Jobbar som grisskötare å gillar djur. Jag lever i en lägenhet 1 rum å kök. Jag är snäll öppen å trevlig imot folk. Å säger alltid vad jag tycker till folk. Hoppas på svar "    ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards