Alla inlägg den 14 december 2007

Av Elin - 14 december 2007 15:23

I dag blir det lugnt, Erik kommer över med Selma antagligen.

I går så gjorde jag något som jag inte har gjort på nästan precis ett halvår, trevligt!


Hittade en lite enkät eller vad man ska kalla det.. :


Hur tidigt stiger du upp? Beror på dag och vad jag gjort kvällen innan. Gärna så sent som möjligt.
Vem/vilka vet mest om dig? Min familj, och en del vänner och "vänner".
Gillar du att slåss? Jovars, bero på med vem bara...
Vad ska du göra ikväll? Nada.....
Har du utländska föräldrar? Nupps
Var har du ont? hmmm....lite i nacken kanske..
Är du bra på att måla? Jodå, men har inte gjort det på läääänge...
Vem kramade du senast? Andreas
Vad längtar du till? Jul!
Sparare eller slösare? Beror på. Väljer vart jag ska lägga mina slantar väl men kan nog slösa också...

Bio eller promenad? PRomenad när det är fint väder och bio när det är fult väder.
Är du kittlig? Ja. då sparkas jag.
Rädd för insekter? Näää.. men dom är ofräscha
Anser du att du är stark? Jo
Nämn något som gjorde dig glad igår: Jag skratade åt en film
Vad gjorde du kl 8 i morse? sov
Vad har du druckit idag? En mugg med thé bara tror jag faktiskt...inget annat..

Vad var det senaste du åt?Marianne-godisar.
Vad var det senaste du köpte? Cigg
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jag tror på förälskelse vid första ögonkastet. Kärlek bygger man upp.
Favoritklädsel? Svarta stuprör och någon snygg tröja till.

Vad gör dig glad just nu? Vet faktiskt inte... men lite sushi skulle inte skada..
Höger- eller vänsterhänt: Vänster.
Humör just nu: Rätt tillfreds tror jag..
Sommarplaner: Pass
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?

Trolla!
Gillar du att sjunga? Jodå.... men bara när jag är själv. gillar inte att göra det offentligt...
Vad längtar du mest efter just nu? Pengar!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards