Direktlänk till inlägg 21 januari 2008

Gossip girl!

Av Elin - 21 januari 2008 00:51

Lyckades hitta sex avsnitt till så nu har jag avverkat 5 av dom i dag iallafall... Det roliga är att dom har använt samma skola/kuliss till smpbarns-skolan i Cashmere Mafia som skolan för de i 19-20 års åldern i Gossip Girl...


På tal om intenting så kanske man ska sluta vara så där snäll och trevlig överhuvudtaget. Ja, varför inte ?! Folk är ju så själviska nuförtiden, så varför ska inte jag vara det också då...Det är ju inte riktigt min stil... men i bland så är ju vissa personer väldigt korkade som t.ex berättar för en vad de egentligen tycker om sin kärestas bästa vän eller om det där hånglet på ett uteställe för några veckor sedan.... hoppsan... var det inte sånt man egentligen ska hålla tyst om.... "Keep your friends close, but your enemies closer" var det väl någon smart person som sa....

I morrn ska jag ringa skolan och säga att jag ska sluta... är ledig på fredag så jag får väl ta och gå dit och rafsa i hop mina grejer då... har ju maaaassor som behövs tas hem. bl.a en av mina favorit tavlor, som har legat där sen i sommras... Bodde nämligen i närheten av skolan förut och när jag skulle flytta därifrån och hade städkontrollen så höll jag på att glöma tavlan och sen hade jag ingen bra väska/kasse att bära den i så den har fått ligga i min låda längst ner i typ 6 månader...Den är rätt stor så jag vill inte bära den under armen ! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 12 juni 2008 23:05

Lovar du att vara ärlig? I will....Du heter: Drömmen om....Smeknamn: nepps...Låt just nu: "sweetest ass in the world"Om du röker: Jepps... balkongröker å tråkröker. När jag är med E så blir det alldfeles för mycket dock...Beroende av: S, salt, röda b...

Av Elin - 3 februari 2008 22:48

Var ju så dumt att jag valde elinelin som adress till den här och samtidigt så har jag läckt ut annan info som kan bindas till just mig så jag har gjort en annan mer annonym adress.... och för att göra det lite extra svårt så har jag gjort lite mella...

Av Elin - 2 februari 2008 01:20

dikt-människa alls och jag har inte tänkt dö på minst 60 år men är så förtjust i denna även om den handlar om när en människa dör... inte så vackert kanske, men innebörden av dikten är iallafall vacker...Tror att den är skriven någon gång på 30-talet...

Av Elin - 1 februari 2008 18:42

Vad jag är trött! Den här veckan har varit rätt körig, blir lite så när jag har S mitt i allt, men det har gått bra ändå. Det var en supergullig tysk i går som skulle köpa lunch, han hade tagit en tallrik, lagt upp en massa pannkakor, en STOR klaffs ...

Av Elin - 30 januari 2008 18:49

Hittadeden här på Herr A:s blogg, så ag tänkte att jag hänger på jag med.   1. Är en OBOTLIG väskoman2. Antalet på min "lista" följer med mig ner i graven! ;)3. Släkt med en VÄLKÄND politiker. 4. " Gräset är grönare på andra sidan"- när det gäller de...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards