Direktlänk till inlägg 23 december 2007

Snus...

Av Elin - 23 december 2007 00:10

haha... just nu är jag så glad för att snus finns...brukar alltid bli så röksugen på kvällarna, men det funkar ju inte här att gå ut och ta sig en cigg, för jag är ju en snäll flicka. Så då får jag smyga med snus istället...hihi...inte snyggt, men det stillar begäret. Får ta och sluta med mitt okynnesrökande, det är ingen större mening med det hela ! :)


I morrn ska jag ta mig en tripp upp till Fältöversten, mamma får ta Selma för jag ska upp och handla lite småkrafs, tar ju typ 5-10 min upp dit om man går, för jag VÄGRAR att ta mig in till stan och trängas ,det är inte riktigt min grej. Men Fältöversten brukar alltid vara lite småtrevligt, dessutom är ju det mina gamla "hemkvarter". Har ju rullat barnvagn där ett antal gånger.


Vi har slagit in lite paket , jag och Selma i kväll, jag slog in det jag hade till henne och hon slog in två dockor til sig själv, som fanns här hos mamma och sen en mandarin i silkespapper och sen med julpapper och snören runt om och skrev sitt namn på etiketten sen...hon ska ge det till gammelmorfar sa hon... tjusigt...Sen har vi klätt granen också. Jag som typ aldrig dricker alkohol fick lite glögg (starkvinsglögg) hihi.. och även om det bara var pytte lite så kände jag att det var lite svårt att försöka balansera granen rakt när foten skulle spännas...haha..


X ringde i kväll... trevligt...men jag blir inte riktigt klok på han. Han är ju riktigt snygg och så himla snäll och bra... men ååååhhh...jag blir galen... Eller egentligen blir jag ju inte det... det är nog mest att jag saknar honom... är ju så van att se honom varje dag...Och "vanans makt är stor" sägs det ju... hoho... SLÄPP....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 12 juni 2008 23:05

Lovar du att vara ärlig? I will....Du heter: Drömmen om....Smeknamn: nepps...Låt just nu: "sweetest ass in the world"Om du röker: Jepps... balkongröker å tråkröker. När jag är med E så blir det alldfeles för mycket dock...Beroende av: S, salt, röda b...

Av Elin - 3 februari 2008 22:48

Var ju så dumt att jag valde elinelin som adress till den här och samtidigt så har jag läckt ut annan info som kan bindas till just mig så jag har gjort en annan mer annonym adress.... och för att göra det lite extra svårt så har jag gjort lite mella...

Av Elin - 2 februari 2008 01:20

dikt-människa alls och jag har inte tänkt dö på minst 60 år men är så förtjust i denna även om den handlar om när en människa dör... inte så vackert kanske, men innebörden av dikten är iallafall vacker...Tror att den är skriven någon gång på 30-talet...

Av Elin - 1 februari 2008 18:42

Vad jag är trött! Den här veckan har varit rätt körig, blir lite så när jag har S mitt i allt, men det har gått bra ändå. Det var en supergullig tysk i går som skulle köpa lunch, han hade tagit en tallrik, lagt upp en massa pannkakor, en STOR klaffs ...

Av Elin - 30 januari 2008 18:49

Hittadeden här på Herr A:s blogg, så ag tänkte att jag hänger på jag med.   1. Är en OBOTLIG väskoman2. Antalet på min "lista" följer med mig ner i graven! ;)3. Släkt med en VÄLKÄND politiker. 4. " Gräset är grönare på andra sidan"- när det gäller de...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards