Alla inlägg under juni 2008

Av Elin - 12 juni 2008 23:05

Lovar du att vara ärlig? I will....
Du heter: Drömmen om....
Smeknamn: nepps...
Låt just nu: "sweetest ass in the world"
Om du röker: Jepps... balkongröker å tråkröker. När jag är med E så blir det alldfeles för mycket dock...
Beroende av: S, salt, röda bregott, sushi, Mulberry väskor och närhet från E.
Vad tror folk om dig: Antingen så älskar du mig eller så hatar du mig...
Stämmer det: Verkar som det...
Var får du oftast dina komplimanger från: S
Brukar du skratta för dig själv: Jooo...lite töntigt kanske...
Vad står det i ditt senaste inkomna SMS: " Haha. Ja och mina tänder saknar den. Så då måste jag nästan komma förbi. ;) ringer dig sen när jag är på väg härifrån. Kram"
Vilken är din favoritmålning:  Känd målning elller bara vilken tavla os mhelst?
Vart bor du: Halv-stor stad
Trivs du där: Jovars, ju längre tiden går så.... längtar inte "hem" lika ofta längre.
Vad har du för mobil operatör: Parlino.
Är du allergisk mot något: Prettosar...
Har du haft sex idag: Näää...
Nästa mål i ditt liv: Få jobbet jag sökt. (Står mellan mig och en annan)
Hur svarar du i mobil: E***
Vad sa den du pratade senast med i telefon: Vi pratade om ekonomi, barn, puckade ex och lite nattinatti gull gull.
Antal sömntimmar inatt: 9 kanske.
Sov du ensam: Jepps... kändes lite tomt eftersom jag hade haft sällskap 4 nätter i sträck innan.
Tycker du om din pappa: Med besked!!!!
Brukar du komma i tid: Hellre för tidig än för sen.
När mår du bra: När jag käänner mig omtyckt, när jag shoppar och när jag är lycklig.
När blev du fotad senast: det vete fan..Valborg tror jag.
Vanligaste färger på dina kläder: Svart,grått, blått och vitt.
Vad tycker du om fötter: Beror påvem dom sitter på...
Vem/Vilka saknar du just nu: E.
Favorit dryck på morgonen: Vatten... men annars så är ju kaffe och appelsinjuice inte helt fel.
Är du blyg: Nja... lite nångång kanske.
Sysslar du med någon sport: Åker skidor utförs men annars blir det nog mest sån där motion man är två om...
Vill du hellre ha mail än brev: Beror på vem det är i fårn.
Tror du på kärleken vid första ögonkastet: Oja...Det hände mig första gången någonsin i mars nu i år...
Har du spytt offentligt: Tror inte det...
.
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: Ingenn ämd ingen glömd.
Är du nöjd med ditt liv: Jo, 2008 är mitt år...
Om inte, vad vill du ändra på: Ingenting just nu tror jag.
Är du bortskämd: Always!
Tycker du denna utmaning är meningslös? Näää.. den e faktiskt lite kul!



Dessutom vill jag tillägga att en viss pappa gärna får handla en solhatt och ett par sandaler till sin dotter. Ett par byxor och några tröjor skulle inte sitta fel heller!!!!! ;) Man får ju barnbidrag av en viss anledning.....hrrrmmm.... hööörrrrmmm... HOST HOST!!!!!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards