Direktlänk till inlägg 16 januari 2008

Oh mi god!!!

Av Elin - 16 januari 2008 13:33

Okej, det finns en till som är snyggast i hela världen förutom Steven Tyler då.. å det är självklart Johnny Depp... Eller har jag katastrof-fel eller?!

 Skulle inte tro det va....



I dag går det segt.... jag sitter och söker på e-nummer till material... kul... tidrelän, portlås, trappautomats-skit.... näää.... roligare kan man ju ha det... jag ska nog gå å köpa en cola snart å försöka mig på en ritning istället....

Hade ingen lust att gå upp i morse, var sååååå trött, som vanligt, jag har ju fått så svårt att sova på sistonde, har ju somnat tidigast kl 3-3.30 varje natt nu i typ 2 månader.... irriterande med stort I!


Selma är lite rolig, i går så tömde jag hennes korg med extrakläder på dagis och där låg ett par "pojkbrallor" och dom ville hon ju inte ha så klart för hon är ju tjej. Helt plötsligt så ville hon byta namn och heta Anki istället (Anki & Pytte) Så det deklarerade hon för hela dagis innan vi gick hem. Sen på hemvägen så pratade vi om vad hon skulle ha på sig i morgon ( idag) och då sa jag att jag tyckte att hon kunde ha byxor på sig för en gångs skull, och det gick hon ju med på  (kjolfantast annars). Och då sa hon " Men jag ska inte ha pojkbyxor på mig, för Pytte sa till Anki att hon var en dam, så då ska jag ha dambyxor på mig". Smart fröken det där....


Sen så har hon blivit väldigt duktig med siffror och bokstäver också... så hon kan läsa lite på enkla skyltar. Hon vill gärna veta vad allting börjar på också, så i går bad hon mig säga några ord/namn på O så då sa jag, : Ostron, Olle (hennes osynliga troll), Orm, Ost, Odling, ormbunke, Ornitolog, och då urbrast hon "Min docka heter Ornitolog".....haha.... fint namn på en docka.. Jag förklarade ju vad en ornitolog var för något, men den hette tydligen fortfarande Ornitolog... snyggt...


Ska fortsätta med "Cashmere Mafia" i kväll, andra avsnittet var paj, det var några filer det var fel på , så jag får försöka kirra nytt..... men den var riktigt bra faktiskt !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 12 juni 2008 23:05

Lovar du att vara ärlig? I will....Du heter: Drömmen om....Smeknamn: nepps...Låt just nu: "sweetest ass in the world"Om du röker: Jepps... balkongröker å tråkröker. När jag är med E så blir det alldfeles för mycket dock...Beroende av: S, salt, röda b...

Av Elin - 3 februari 2008 22:48

Var ju så dumt att jag valde elinelin som adress till den här och samtidigt så har jag läckt ut annan info som kan bindas till just mig så jag har gjort en annan mer annonym adress.... och för att göra det lite extra svårt så har jag gjort lite mella...

Av Elin - 2 februari 2008 01:20

dikt-människa alls och jag har inte tänkt dö på minst 60 år men är så förtjust i denna även om den handlar om när en människa dör... inte så vackert kanske, men innebörden av dikten är iallafall vacker...Tror att den är skriven någon gång på 30-talet...

Av Elin - 1 februari 2008 18:42

Vad jag är trött! Den här veckan har varit rätt körig, blir lite så när jag har S mitt i allt, men det har gått bra ändå. Det var en supergullig tysk i går som skulle köpa lunch, han hade tagit en tallrik, lagt upp en massa pannkakor, en STOR klaffs ...

Av Elin - 30 januari 2008 18:49

Hittadeden här på Herr A:s blogg, så ag tänkte att jag hänger på jag med.   1. Är en OBOTLIG väskoman2. Antalet på min "lista" följer med mig ner i graven! ;)3. Släkt med en VÄLKÄND politiker. 4. " Gräset är grönare på andra sidan"- när det gäller de...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards